Űrutazás

Wellness élmény a Balaton partján

2017. április 22. - Szállodák

Vannak közöttünk olyan típusú üdülők, akik szívesebben töltik a kikapcsolódásukat színvonalas, magas exkluzivitást biztosító környezetben. Mert hogy a Balaton partja nem csak baráti táborozások emlékeit gyártja, hanem négycsillagos kényeztetésekét is. A következő néhány sorban nyereményjátékunk keretei között Farkas Róbert beszámolóját olvashatjuk.

"A Marina-Port Hotelben jártunk. Talán ez volt az eddigi legjobb wellness hotel, ahol eltöltöttem pár napot a párommal. A hotel Balatonkenesén, közvetlenül a Balcsi partján található. Szép, tágas szobát kaptunk, a személyzet is nagyon kedves, barátságos volt. Ki sem mozdultunk ott létünk alatt a szállodából. Nagyokat úsztunk az úszómedencében, szaunáztunk, pezsgőfürdőztünk a nagy, 10 személyes  jakuzziban. A Balaton mivel igencsak hűvös volt, így a fürdést kihagytuk. Jókat beszélgettünk, sétáltunk a kertben, hallgattuk a víz hangját. A reggeli és vacsorai étel választékkal is elégedettek voltunk.A Nádas Grillterasz épülete egy kuriózuma a hotelnek, és valóban jól is főznek. Legközelebb, ha arra járunk, akkor szeretnénk kipróbálni a vitorlázást. Olyan szépek azok a kecses vitorlások..."

Ha Neked is van bármilyen utazással kapcsolatos pozitív élményed, amit szívesen mesélsz ismerőseidnek, örömmel kalandozol el az ott kapott emlékeid között, ne habozz, és oszd meg velünk is az info@szallodak.hu címen és nyerj aktuális, közjegyző által hitelesített sorsolásainkon!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.